To ciekawa alternatywa dla zwyczajnych spotów reklamowych, których jest - zarówno w telewizji, jak i w sieci - zatrzęsienie. Ostatnie lata wskazują na wzrost zainteresowania billboardami sponsorskimi, ponieważ w prosty sposób prezentują daną markę i jasno komunikują o tym, czym się zajmuje. To właśnie jasność przekazu i krótka forma są najważniejszymi zaletami tej formuły. Czym jednak jest dokładnie billboard sponsorski, którego nakręcenie możesz zlecić w naszym studio produkcji filmów reklamowych? To wskazanie sponsora lub sponsoring tv. Treść zazwyczaj opiera się na haśle: "Sponsorem tego programu jest firma X". To więc bezpośrednie lub pośrednie finansowanie tworzenia oraz rozpowszechniania danej audycji. Jako sponsor możemy przed lub po programie umieścić swoje logo, nazwę, znak lub właśnie bilboard sponsorski.
Pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób skonstruować billboard sponsorski? Tutaj możliwości jest wiele. Oczywiście cała kreatywna forma przekazu musi być zamknięta w ramach, jakie nakłada na twórców takich treści prawo. Jednak z naszą pomocą możesz uzyskać 8-sekundową treść, która, mimo braku przekazu reklamowego, oddziałuje na odbiorcę poprzez odpowiedni dobór animacji czy filmowych kadrów. Billboardy sponsorskie nie dają dużego pola manewru, jeśli chodzi o treści skłaniające oglądającego do skorzystania z usług. Jeśli jednak Twój produkt otrzymał laur konsumenta, to w filmie za pomocą wyświetlanego napisu możesz się tym pochwalić. Sponsorski przekaz musi być absolutnie oderwany od reklamy telewizyjnej. Warto użyć innej muzyki w tle, ale oczywiście logo może być dumnie wyeksponowane. Billboardy sponsorskie nie mogą być zlepkiem kadrów z reklamy, jednak zaprezentowanie Twoich produktów w odpowiedni sposób pozwoli zainteresować widza tym, co masz do zaoferowania. Studio produkcji filmowej – Poznań. Tutaj produkcja bilboardu sponsorskiego opiera się na tworzeniu tzw. przekazu podprogowego w emitowanych obrazach, jako że nie możesz wykorzystać chwytliwego hasła reklamowego.
Przede wszystkim dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych odbiorców! Ponieważ te komunikaty pojawiają się przed ulubionymi przez nich programami, a sam billboard nie jest długi, z pewnością poświęcą moment, by obejrzeć Twój przekaz. A stąd już prosta droga do tego, by zapamiętali nazwę Twojej firmy lub produktu.
Ta szczególna forma reklamy ma swoje zasady oraz ograniczenia. Przede wszystkim - możesz promować jedynie swoją markę. Nie masz na to wiele czasu, ponieważ zazwyczaj mowa o kilku sekundach. To czas na zaprezentowanie nazwy swojej marki i produktu. Spot ma mieć charakter informacyjny, nie może też zmierzać do osiągnięcia innego efektu reklamowego niż tylko informacja o swoim udziale przy danym programie.
Zaufaj naszemu wsparciu przy produkcji billboardu sponsorskiego! To ogromne wyzwanie, ponieważ materiał trafia do tysięcy lub milionów odbiorców w całym kraju. Przekaz musi być więc jasny, logiczny oraz prosty. Zajmiemy się tym kompleksowo, od rozpoznania Twoich potrzeb, przez upewnienie się, czy koncepcja jest zgodna z prawem oraz wymaganiami miejsca promocji.
• Zdjęcia i filmy z lotu ptaka
• Produkcja filmów korporacyjnych
• Produkcja filmów reklamowych