Produkcja spotów reklamowych


produkcja spotów reklamowych poznań

Trudno wyobrazić sobie wprowadzanie nowej marki, produktu czy też aktualizację oferty bez filmu reklamowego. To właśnie dobrze wykreowany spot reklamowy zostaje w pamięci odbiorcy, przekonuje go do zakupu danego produktu czy skorzystania z oferty. Chociaż rozwija się wiele innych, nowych sposobów marketingu marek, to nadal produkcja filmowa jest tym najważniejszym, każdego roku cieszącym się niesłabnącym zainteresowaniem. Filmy reklamowe w przerwach seriali i filmów w telewizji, spot reklamy pomiędzy treścią na YouTubie, a może produkcja spotów reklamowych z myślą o umieszczeniu ich na stronach www? Niezależnie od tego, gdzie chcesz dystrybuować dane nagranie i jacy są Twoi odbiorcy, jesteśmy w stanie zaoferować Ci profesjonalną pomoc, doradztwo, a przede wszystkim taki film reklamowy, który najlepiej opowie historię Twojego produktu lub usługi.


Film reklamowy krok po kroku


Jak wygląda produkcja filmowa z pomocą naszej firmy? Przede wszystkim pamiętaj o tym, że nie musisz prowadzić swojej działalności na terenie Poznania lub w okolicznych miejscowościach, by skorzystać z naszej oferty. Zaproponujemy Ci wsółpracę zdalną, a kontaktować możemy się przez telefon lub wideokonferencje.


Zawsze pierwszym krokiem do uzyskania dobrego filmu reklamowego jest brief. Może mieć on formę Twoich zapisków z odpowiedziami na nasze pytania, ale wierzymy, że rozmowa z klientem jest równie istotna. Dzięki temu możemy zadać wiele pytań szczegółowych, a także lepiej zaprezentować swoje sugestie dotyczące filmu.


Nie jest ważne, czy masz już jakiś plan na swoją reklamę, czy może liczysz w pełni na nasze pomysły. Tworzymy scenariusz, pierwszy zarys projektu, a następnie wnikliwie kreślimy szczegóły wszystkich scen. Podajemy przykłady, dzięki czemu masz pełną wiedzę o tym, co chcemy zrobić i jak zaprezentować Twój produkt.


Trudna sztuka filmów produktowych


Profesjonalna produkcja spotów reklamowych nie należy do najprostszych dziedzin, ale możesz liczyć na nasz profesjonalizm oraz doświadczenie. Tę formę promocji wdrażają dziś nie tylko producenci czy ogromne koncerny, ale coraz częściej także mniejsze podmioty gospodarcze. Właściwa narracja pomoże przekazać najważniejsze zalety sprzętu czy usługi, zaprezentować zastosowania czy zalety. Metodą storytellingu opowiemy o tym, czym się wyróżniasz i jak Twój produkt może stać się bohaterem w domach klientów. Na nagraniach możemy pokazać sposób zastosowania sprzętu, jego właściwości fizyczne czy cechy, które wyróżniają produkt na tle konkurencji. Podkreślamy zalety wyglądu oraz designu. Obraz lepiej niż słowo zaprezentuje to, co chcesz przekazać swoim potencjalnym klientom.



Wróć na stronę główną